Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Últim ple de la legislatura 2015-2019 a la Diputació de Lleida

Últim ple de la legislatura 2015-2019 a la Diputació de Lleida

La presidenta en funcions, Rosa Maria Perelló, ha destacat la voluntat de diàleg i consens, i l’aposta de les polítiques de benestar social durant el final del mandat

Darrer ple de la legislatura de la Diputació de Lleida (Foto: Diputació de Lleida)
Darrer ple de la legislatura de la Diputació de Lleida (Foto: Diputació de Lleida)
09/07/2019 18:55

La Diputació de Lleida ha celebrat aquest dimarts el darrer ple del mandat 2015-2019. La presidenta en funcions, Rosa Maria Perelló, que ha estat la primera dona que ha ocupat el màxim càrrec de l’ens supramunicipal, ha destacat en la seva intervenció la voluntat de consens i diàleg que ha caracteritzat el final de legislatura. Així mateix, Perelló ha valorat molt positivament l’aposta per les polítiques de benestar social, a més del nou pla de dinamització dels municipis i l’inici de la implementació de la fibra òptica a tot el territori.

Perelló ha volgut incidir també en el fet que "la Diputació de Lleida és una institució que sempre ha d’estar al costat dels ajuntaments, ja sigui en la vessant financera o en el suport de les iniciatives municipals".

La presidenta s’ha acomiadat donant les gràcies a tots els diputats i grups polítics, així com a tot el personal de la Diputació, per la seva col·laboració. A més de la pròpia presidenta, diversos diputats han aprofitat el seu torn de paraula per acomiadar-se d’aquesta etapa.

 

Mostrar formulari de contacte