Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Demanen que s'investigui si l'incendi d'Horta de Sant Joan va ser provocat per encàrrec

Demanen que s'investigui si l'incendi d'Horta de Sant Joan va ser provocat per encàrrec

Les famílies dels bombers morts sospiten que algú hauria incitat els acusats a iniciar el foc

07/03/2014 18:45

La defensa d'algunes de les famílies dels bombers morts a l'incendi d'Horta de Sant Joan demana que s'investigui si l'incendi hagués pogut ser no només intencionat sinó encarregat per algú que l'interessés que es calés foc en aquell indret.

En el sinistre, el juliol del 2009, hi van morir cinc bombers del GRAF de Lleida, la majoria del Pallars Jussà, quan van quedar atrapats en una llengua de foc.

Aquest divendres, els dos presumptes piròmans, Lorenzo Forner i Juan Antonio Paz, estaven citats a declarar però s'han acollit al dret constitucional de no fer-ho, segons informa l'ACN. El jutge els imputa un delicte d'incendi forestal intencional i de cinc homicidis imprudents i un de lesions.

Mostrar formulari de contacte