Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Detingut a Tremp un jove andorrà de 21 anys per un delicte de contraban i falsificació de document

Detingut a Tremp un jove andorrà de 21 anys per un delicte de contraban i falsificació de document

Transportava tabac valorat en més de 150.000 euros

04/07/2008 12:05

Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra han detingut aquesta matinada, Claudio José RL, de 21 anys d'edat, i veí de La Massana (Andorra), com a presumpte autor d'un delicte de contraban i de falsificació de document públic.

Els fets s'han iniciat a la una de la matinada durant un control preventiu d'alcoholèmia que s'havia muntat a l'altura del punt quilomètric 87 de la C-13, dins del terme municipal de Talarn. Una dotació de trànsit ha aturat una furgoneta Iveco per tal que el conductor fes la prova d'alcoholèmia. En demanar la documentació, aquest ha fet cas omís i ha accelerat bruscament el vehicle, fugint ràpidament del lloc.

Immediatament s'ha muntat un dispositiu per tal d'interceptar-lo. Poc després s’ha la furgoneta a l'avinguda Espanya de Tremp. A l'interior s'hi ha intervingut 55.550 paquets de tabac, valorats en més de 150.000 euros. A més, s'ha comprovat que la matrícula no corresponia amb el vehicle, per la qual cosa també se l'inculpa un delicte de falsificació de document públic.

Les matrícules autèntiques s'han trobat a l'interior de la furgoneta. Tot apunta que el conductor les havia canviat per tal de dificultar la seva identificació.

El detingut passarà avui a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Tremp.

Mostrar formulari de contacte