Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / El 12è Workshop de l'Alt Urgell tanca amb 90 llocs de feina oferts i prop de 400 entrevistes

El 12è Workshop de l'Alt Urgell tanca amb 90 llocs de feina oferts i prop de 400 entrevistes

La jornada ha reunit 34 empreses i un centenar de persones candidates. L'esdeveniment consolida el seu paper com a espai de connexió entre el teixit empresarial i les persones que busquen feina

27/10/2026 17:30

El 12è Workshop de l’Alt Urgell, que s'ha celebrat aquest dimarts, 27 d'octubre, al CETAP de la Seu d'Urgell, ha tornat a posar en contacte un any més empreses que necessiten incorporar personal a les seves plantilles amb persones que busquen noves oportunitats laborals. La jornada l'ha organitzat l’àrea de Promoció Econòmica del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, amb la col·laboració de l’Oficina Jove, el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) i l’Ajuntament de la Seu d’Urgell. En total hi han pres part 34 empreses, que han ofert un total de 90 llocs de feina.

Les ofertes han estat majoritàriament vinculades al sector dels serveis i la indústria. De les empreses participants, 16 han estat presents a l’aula del CETAP, on s’ha desenvolupat la jornada, mentre que les 18 restants han recollit 38 currículums. Concretament, hi han participat negocis de l’Alt Urgell, la Cerdanya i Andorra.

Pel que fa a les persones candidates, la convocatòria havia rebut 170 sol·licituds d’inscripció, tot i que finalment hi han assistit prop d’un centenar de persones. Al llarg de la jornada s’han dut a terme 395 entrevistes, una xifra que posa de manifest l’activitat i la capacitat de connexió d’aquest format de selecció.

Diverses entrevistes en una mateixa jornada

El funcionament del Workshop permet que cada persona pugui presentar la seva candidatura a diverses ofertes en una mateixa jornada, mitjançant entrevistes breus i directes amb les empreses que necessiten cobrir vacants. D’aquesta manera, s’agilitza el primer contacte entre els negocis que ofereixen feina i els candidats, alhora que s’amplien les possibilitats de trobar un encaix entre les necessitats del mercat laboral i els perfils professionals disponibles.

Després de dotze edicions, l'organització destaca que el Workshop de l’Alt Urgell s’ha consolidat com "una eina de suport a l’ocupació i de dinamització econòmica del territori, que facilita el contacte entre el teixit empresarial de la comarca i dels territoris veïns i les persones que volen accedir a una feina o obrir una nova etapa professional".

  • 12è Workshop de l'Alt Urgell (Foto: CCAU)
    12è Workshop de l'Alt Urgell (Foto: CCAU)
  • Inauguració del 12è Workshop de l'Alt Urgell (Foto: CCAU)
    Inauguració del 12è Workshop de l'Alt Urgell (Foto: CCAU)

Mostrar formulari de contacte