El Cadí La Seu fitxa l'aler-pivot Jazz Covington
La jugadora nord-americana, de 24 anys, ha estat escollida MVP de la lliga finlandesa Amb aquesta incorporació la plantilla de l'equip urgellenc queda pràcticament completada
El Cadí La Seu ha fitxat l’aler-pivot nord-americana Jazz Covington. Amb aquesta incorporació, la plantilla per a la temporada 2009-10 queda pràcticament definida.
Jazz Covington, nascuda el 1985, mesura 1,87 m. La seva principal qualitat és la capacitat d’anotar des de qualsevol punt de la zona d'atac i la facilitat per al rebot a ambdues cistelles. Covington s’estrenará a la Lliga Femenina després d’haver brillat a les lligues de Suïssa i Finlàndia, amb unes xifres i unos uns percentatges molt importants. Amb el S-Hameenmaa, ha estat escollida MVP de la lliga finladesa i la millor rebotadora de la competició, amb 14 rebots per partit, a més de fregar els 21 punts de mitjana.
Jazz Covington és una jugadora talentosa que tant pot jugar i guanyar l’u contra u de cara com fer-ho d’esquena. Segons el cos tècnic, es tracta d’una jugadora ràpida, forta i atlètica que juga bé en els contactes. A més, disposa d’un llaçament efectiu de mitja i llarga distància.