El Cadí La Seu sorprèn el Rivas (82-73)
El Cadí La Seu ha ressuscitat gràcies a una victòria de prestigi amb un dels millors equips de la Lliga Femenina, el Rivas Ecópolis (82-73). Aquest resultat, a més a més, permet a les urgellenques sortir temporalment de la zona de descens.
El conjunt d'Andreu Bou va saber tractar el Rivas de cara des del primer moment i al final del primer quart guanyava per 19-14. Diverses pèrdues de pilota al segon període van permetre a les madrilenyes igualar el matx, tot i que al descans es mantenia el domini local (38-34).
Després d'una represa molt igualada, a cinc minuts del final el Cadí va assolir un màxim avantatge de 10 punts i, a més a més, la millor jugadora visitant, Bonner, es va lesionar. Tot plegat va aplanar el camí cap a una merescuda victòria. Andreu Bou veu el resultat com una injecció de confiança.
El joc interior va ser clau en el triomf, amb 26 punts de Francielle Nascimento i 20 d'Astou Traoré. Entre les dues també van capturar 23 rebots. De la seva part, Laura García va fer 18 punts.
La bona jornada pel Sedis s'arrodoneix amb el triomf del Sedis Mausa a fora. El sènior masculí també ha superat el tercer classificat del seu grup, el Navàs, en aquest cas per un contundent 73-95. Aquest resultat permet al conjunt de Jaume Roigés situar-se vuitè, amb un balanç equilibrat de 6-7.