Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / El Cadí rep novament un rival directe, el Mann Filter

El Cadí rep novament un rival directe, el Mann Filter

L’objectiu és deixar enrera un altre dels equips que lluiten per la permanència El Sedis Mausa s'enfronta a l'Obres Idesmonts SL-FDC

Cadí-Mann Filter
Cadí-Mann Filter
20/02/2009 10:42

El Cadí La Seu té novament la necessitat d’assegurar les victòries a casa, en el partit d’aquest dissabte (20.00 h.) contra el Mann Filter Saragossa. I és que tots dos equips estan separats per només un triomf.

Amb la recent dinàmica de victòries a casa i derrotes a fora, el Cadí es manté en desena posició, amb un balanç de 6-13, mentre que el Mann Filter és onzè (5-14). En aquest inici de segona volta, l’equip de Víctor Lapeña ha aconseguit distanciar-se mínimament dels dos darrers clubs que han visitat la Seu –Estudiantes i Gran Canària- i ara intentarà fer el mateix amb el nou rival. Superar de dues victòries les saragossanes pot ser important tenint en compte que serà més difícil tenir el bàsquet-average a favor, ja que a la primera volta el resultat va ser de 77-57.

El Mann Filter arriba a la Seu en un moment delicat, ja que ha perdut els sis darrers partits. El seu atac es recolza molt en les nord-americanes Latoya Thomas –que va formar part del Cadí ara fa tres anys- i Latoya Turner, que juntes aporten més de 24 punts i 15 rebots a cada matx. La direcció del joc la porta una altra vella coneguda de l’afició de la Seu, la base catalana Laura Antoja.

D'altra banda, aquest dissabte, a dos quarts de sis de la tarda, el Sedis Mausa intentarà superar un altre rival directe: el Mans Obres Idesmonts SL-FDC, que es troba al vuitè lloc de la taula de classificació. L'Idesmonts té només una victòria més que els urgellencs, i en suma 10. L'equip de Carles de Bofarull arriba amb ànims al matx després de la victòria del darrer cap de setmana.

Mostrar formulari de contacte