Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / El Cadí CK guanya el Campionat d'Espanya d'eslàlom per equips

El Cadí CK guanya el Campionat d'Espanya d'eslàlom per equips

El club urgellenc suma deu medalles i Núria Vilarrubla, Jordi Cadena i Miquel Travé es proclamen campions en les seves categories. El torneig s'ha disputat al llarg del cap de setmana a la ciutat occitana d'Ortès

03/08/2015 13:55

El Cadí Canoë-Kayak ha guanyat aquest dissabte el Campionat d'Espanya de Canoeslalom per equips, que enguany s'ha disputat en territori francès, al canal d'Ortès. El títol ha estat en bona part gràcies als deu podis aconseguits al llarg del cap de setmana pels representants del club urgellenc, que va sumar 210 punts. El subcampionat va ser per a l'Atlético de Sant Sebastià (195); en tercer lloc va quedar el Santiagotarrak d'Irun (183), i quart, el Mig Segre de Ponts (174).

En C1 femení sènior, Núria Vilarrubla va reeditar el títol estatal i Annebel Van der Knijff va emportar-se el bronze, medalla que també va aconseguir Lluís Parés en homes. En K1 femení va guanyar Maialen Chourraut i la palista del Cadí Marta Martínez va ser segona.

En júniors, Jordi Cadena es va proclamar campió de K1 masculí i Nil Garcia va penjar-se el bronze. I en cadets, Miquel Travé va guanyar la medalla d'or en C1 i el bronze en K1. Pel que fa a les noies, Mònica Dòria va sumar la plata tant en C1 com en K1, categoria en què va guanyar la pontsicana Laia Sorribes.

Mostrar formulari de contacte