Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / El Cadí CK suma vuit medalles a la 1a Copa Catalana de Joves Promeses d'Eslàlom

El Cadí CK suma vuit medalles a la 1a Copa Catalana de Joves Promeses d'Eslàlom

Ors per a Marc Vicente i Manel Contreras en C-2; Noemí Font en K1 i C1 infantil i Jan Vicente en C1 benjamí. La competició, que s'ha disputat a Sort, ha comptat amb la participació de 114 palistes

1a Copa Catalana de Joves Promeses a Sort (Foto: Cadí CK)
1a Copa Catalana de Joves Promeses a Sort (Foto: Cadí CK)
20/07/2017 11:10

Sort ha acollit aquest dimarts la 1a Copa Catalana de Joves Promeses d'Eslàlom, en la qual el Club Cadí Canöe Kayak ha aconseguit quatre medalles d'or, dues medalles de plata i dues de bronze.

Marc Vicente i Manel Contreras s'han imposat en C2 infantil, mentre que Noemí Font ha estat la primera classificada en K1 i C1 infantil. Jan Vicente ha guanyat en C1 benjamí. D'altra banda, Marc Vicente ha aconseguit la plata en K1 aleví i Jan Vicente ha pujat al segon esglaó del podi en K1 benjamí. Finalment, Aina Ferrer i Mariona Garreta han estat terceres en K1 infantil i C1 Infantil, respectivament.

La 1a Copa Catalana ha comptat amb la participació de 114 palistes. Es tracta d'una alta participació, atès que hi han pres part equips d'altres comunitats autònomes, tenint en compte que el pròxim cap de setmana es disputarà també a Sort la 1a Copa Catalana d'Espanya de Joves Promeses, una competició en què es tornarà a enfrontar el planter del piragüisme estatal.

Classificació per clubs

La classificació final per equips l'ha encapçalada el club Santiagotarrak, amb 217 punts, mentre que la segona posició se l'ha endut el Cadí Canöe Kayak, amb 128 punts. El tercer lloc ha estat per a l'AE Pallars (84 punts), seguida del CN Mig-Segre (32 punts), seguit del CD Miño-Os Teixugos (30 punts), el Kayak Sort (9 punts) i el Caiac Baix Cinca (6 punts).

Mostrar formulari de contacte