Ajornat el partit Cadí La Seu-Lointek Gernika Bizkaia
El club basc ha notificat que segueix tenint membres de la plantilla afectats per la COVID-19. El matx s'havia programat per aquest diumenge al migdia al Palau d'Esports
Actualització. 17.00 h
El partit que Cadí La Seu havia de jugar aquest cap de setmana contra el Lointek Gernika Bizkaia ha quedat ajornat. Aquest divendres a la tarda, en un comunicat, el Sedis Bàsquet ha informat que el club basc els ha notificat que a la plantilla del seu equip professional encara hi ha components afectats per la COVID-19.
De fet, inicialment ja s'havia canviat l'horari del partit -previst inicialment per dissabte a la tarda- i s'havia passat a diumenge al migdia (12.30 h). Finalment els dos clubs han decidit posposar-lo i ara hauran de buscar una nova data. El Gernika va comunicar l'aparició dels positius per coronavirus ara fa una setmana i, tot i que l'equip ha seguit el confinament domiciliari marcat pel club mateix i per les autoritats sanitàries, avui s'ha constatat que hi ha algunes jugadores que no han superat la malaltia. Des del Sedis han desitjat al rival una ràpida recuperació.
El conjunt biscaí és l'actual 6è classificat de la Lliga Femenina, amb un balanç de 15-8, però amb aquest ajornament ja sumarà quatre partits pendents. De fet, aquesta situació fins i tot pot comprometre la seva participació a la Copa, prevista per a la setmana vinent, i l'equip que les hauria de substituir és precisament el Cadí, com a 9è classificat al final de la primera volta. Ara el conjunt urgellenc ocupa la 8a posició, amb un balanç d'11-15, tot i que està empatat a victòries amb l'IDK Euskotren (9è) i el Kutxabank Araski (10è), que tenen dos partits ajornats.
