El Cadí La Seu juga a Azpeitia contra l'Añares Rioja
El Cadí La Seu afronta el tercer desplaçament de la temporada amb l'objectiu d'aconseguir la segona victòria a la pista d'un debutant a la Lliga Femenina, l'Añares Rioja ISB, aquest diumenge a les 6 de la tarda.
Tot i el nom de l'equip, el rival d'aquesta setmana porta el Cadí a Azpeitia (Guipúscoa), ja que es tracta de l'equip femení de l'Iraurgui Saski Baloia, que s'estrena a la màxima categoria. Després d'analitzar els elements claus que van portar a perdre amb un altre equip basc, el Gernika Bizkaia, el conjunt de Joan Carles Pie aspira a confirmar la seva evolució i guanyar per tal de tornar-se a situar a la part tranquil·la de la classificació.
L'Añares Rioja ha perdut els quatre primers partits que ha disputat fins ara. Bona part de la plantilla de l'equip guipuscoà està formada per jugadores locals, reforçat per la veneçolana Roselis Silva i la sèrbio Marina Markovic, que garanteixen cadascuna més de 15 punts i 5 rebots per partit.
Al Palau d'Esports de la Seu, aquest dissabte (19.30 h) es podrà veure el partit de Copa Catalunya masculina entre el Sedis Hidrology i el CB Vic. El sènior masculí està en la mateixa situació que el Cadí (1-3) i busca el segon triomf contra el conjunt osonenc, que ocupa la sisena posició amb una victòria més.