El Cadí La Seu manté el setè lloc tot i la derrota amb el Zamarat (52-46)
L'equip urgellenc queda descartat per disputar la Copa. El Sedis Hidrology, cuer després de perdre a casa amb el Marató Parc Boet (64-110)
El Cadí La Seu manté la setena posició de la Lliga Femenina, quan resta una jornada per acabar la primera volta, tot i haver perdut dissabte a la pista del Zamarat (52-46). Aquest resultat també ha suposat que l'equip urgellenc hagi esgotat les darreres opcions que li quedaven per accedir a la Copa de la Reina, a la qual només hi accedeixen els quatre millors de la primera meitat de la competició.
El Cadí no va saber superar un Zamarat que no va estar especialment encertat però que va decantar el matx a favor seu al tercer quart, amb un parcial de 15-4. Prèviament, els dos primers períodes tots dos equips havien mostrat uns nivells d'anotació baixos i a la mitja part el resultat era d'empat (32-32). Després dels problemes en atac a la represa, el conjunt de Joan Carles Pié va intentar remuntar però no va arribar a temps de compensar els més de deu punts d'avantatge que havien adquirit les castellanes, que d'aquesta manera surten de la zona de descens i se situen a dos triomfs del Cadí. La màxima anotadora va ser Tamara Abalde, amb 14 punts.
El Cadí La Seu tancarà la primera volta aquest dissabte vinent al Palau d'Esports contra el novè classificat, l'Star Center-Uni Ferrol. El matx es jugarà en horari unificat, a les 7 de la tarda. El Perfumerías Avenida segueix com a líder en solitari, amb 11 triomfs en 12 partits.
A la Copa Catalunya masculina, el Sedis Hidrology va patir dissabte una clara derrota a casa, contra el Mataró Parc Boet, per 64-110. Aquest resultat deixa el conjunt urgellenc com a cuer del grup amb un balanç de 3-9, empatat amb tres equips més: Minguella-Automoció Badalona, Castellar i CN Terrassa. El Sant Josep de Badalona segueix com a líder invicte (12-0).