El Cadí La Seu perd el nou derbi amb l'Spar CityLift Girona (51-66)
El Cadí La Seu ha perdut el primer derbi català de la Lliga Femenina, a casa contra l'Spar CityLift Girona, per 51-66. Un parcial d'11-21 a l'últim període va decidir un matx que fins llavors s'havia mantingut igualat.
Els dos equips es tornaven a veure les cares després de la Lliga Catalana, que va guanyar el Cadí, i aquesta vegada van ser les gironines les que es van imposar, malgrat que el conjunt urgellenc guanyava al final del primer quart (13-10). Abans del descans el vigent campió estatal, amb moltes novetats a la plantilla, va capgirar el marcador i va arribar al descans amb 24-29. Després de nous intents de remuntar, l'equip que ara entrena Miguel Ángel Ortega es va imposar als últims minuts. Tamara Abalde va ser la màxima anotadora, amb 19 punts.
En la jornada de dissabte també va perdre el Sedis Hidrology, en aquest cas amb el Minguella Citroën Badalona i per un clar 44-67. El sènior masculí té ara una victòria i dues derrotes a la Copa Catalunya.