Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / El Cadí La Seu rep el Movistar Estudiantes amb l'objectiu de distanciar-se'n

El Cadí La Seu rep el Movistar Estudiantes amb l'objectiu de distanciar-se'n

El nou partit contra rivals directes és diumenge al migdia al Palau d'Esports. Aquest dissabte el Sedis Efausa es mesura al Virolai EC i el Sideco Unida juga a Sant Cugat del Vallès

Cadí La Seu
Cadí La Seu
23/01/2026 11:55

El Cadí La Seu continua amb la seva lliga particular i aquest diumenge (12.30 h), al Palau d'Esports, es tornarà a enfrontar a un rival directe, abans d'afrontar partits amb equips teòricament més difícils. Aquest cop el conjunt urgellenc rep el Movistar Estudiantes. El matx es podrà seguir en directe per RàdioSeu (107.2 FM i www.radioseu.cat).

Les victòries contra els dos equips que ara ocupen la zona de descens, Kutxabank Araski i l'Spar Gran Canària, han servit també per apuntar-se l'average favorable amb aquests rivals en cas d'hipotètics empats al final de la temporada. Ara el Cadí intentarà fer el mateix amb l'Estudiantes, tot i que aquest cop el repte és més difícil perquè a la primera volta, el 25 d'octubre, van perdre per un clar 97-83 al pavelló de Magariños.

En tot cas, les jugadores d'Isaac Fernández sí que tenen l'ocasió de distanciar-se decisivament del club madrileny, atès que ara són en 11a posició amb un balanç de 7-10 i ja tenen un marge de dues victòries tant sobre l'Estudiantes (13è) com sobre el CAB Estepona (14è) i l'Araski (15è). La setmana passada el conjunt col·legial no va tenir opcions enfront del vigent campió, el València, amb qui va perdre per 71-89. En aquest partit va destacar la base francesa Lisa Berkani, amb 15 punts i 4 rebots, tot i que de moment la referent del conjunt col·legial està sent l'aler-pivot alemanya Frieda Buhner, amb més de 16 punts i 7 rebots de mitjana. 

Aquesta jornada també juga al Palau d'Esports el Sedis Efausa, que dissabte (19 h) rebrà el Virolai Esportiu Club de Barcelona, cinquè classificat del grup 2 de Segona Catalana Femenina. Les urgellenques són desenes amb 5-8, tres triomfs menys que el rival d'aquesta setmana. I a Segona Catalana masculina, el Sedis Sideco-Unida jugarà des de les 4 de la tarda a la pista de l'European International School Barcelona, a Sant Cugat del Vallès. Els santcugatencs són tercers, amb 9-4.

Mostrar formulari de contacte