El Cadí La Seu rep el Perfumerías Avenida, cinquè classificat de la Lliga Femenina
El matx es jugarà aquest dissabte al vespre al Palau d'Esports. Tant el Sedis Efausa com el Sideco-Unida s'enfronten aquesta jornada als equips sèniors del Bàsquet Molins
Nou partit del Cadí La Seu al Palau d'Esports. Aquest dissabte al vespre (19.30 h), el primer equip del Sedis Bàsquet es mesurarà a un rival difícil com és el Perfumerías Avenida, actual cinquè classificat de la Lliga Femenina. El matx es podrà seguir en directe per RàdioSeu (107.2 FM i www.radioseu.cat).
A data d'avui els dos equips estan separats per tres victòries a la taula classificatòria. L'Avenida és un any més a la part alta de la taula, tot i que no arriba a la Seu en el seu millor moment en comparació amb temporades anteriors. Actualment el club de Salamanca presenta un balanç d'11-8 i és a sis victòries del líder, el Casademont. Des del programa de RàdioSeu 'Bàsquet de 3', aquest dijous l'aler urgellenca Anna Palma ha indicat que l'objectiu serà un cop més mirar de sorprendre el conjunt castellà, favorit sobre el paper, i creu que enguany ho poden tenir més a l'abast tenint en compte aquesta trajectòria d'enguany que de moment les ha allunyat del liderat. Tot i això, Palma recorda que el Perfumerías Avenida ve de guanyar els dos darrers partits, contra l'IDK Euskotren i l'Innova TSN Leganés.
A més a més, pel que fa estrictament al Cadí, la plantilla entrenada per Isaac Fernández s'ha marcat aquesta setmana l'objectiu de millorar alguns errors detectats la setmana passada, quan l'equip no va aconseguir derrotar el Baxi Ferrol malgrat el parcial favorable de l'últim quart. A la mateixa entrevista, la base Regina Aguilar ha animat l'afició a omplir novament el Palau d'Esports perquè "quan juguem a casa, l'empenta de l'afició ajuda moltíssim" i pot ajudar a "guanyar tots junts".
Abans d'aquest partit (16 h) també jugarà al Palau d'Esports el Sedis Efausa, que rebrà el Bàsquet Molins, sisè classificat del grup 2 de Segona Catalana femenina amb un balanç de 8-7. Les urgellenques són desenes, amb dues victòries menys.
Casualment, el Sedis Sideco-Unida també s'enfronta aquesta jornada al Bàsquet Molins. En aquest cas el duel es jugarà diumenge, a 3/4 de 6 de la tarda, a Molins de Rei. Els dos equips estan a la mateixa part de la classificació de Segona Catalana masculina: el sènior urgellenc és 5-9, i just per sota hi els molinencs amb 4-11.
