Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Una gimcana al Parc del Valira tanca l'edició d'estiu del programa 'Camina amb el CAP'

Una gimcana al Parc del Valira tanca l'edició d'estiu del programa 'Camina amb el CAP'

L’activitat, organitzada pel Centre d'Atenció Primària de la Seu d'Urgell, es farà el 28 d’agost al matí i inclourà una caminada amb activitats dirigides i un esmorzar

Cloenda d'estiu del programa 'Camina amb el CAP'
Cloenda d'estiu del programa 'Camina amb el CAP'
26/08/2026 17:52

L'Equip d'Atenció Primària (EAP) de la Seu d’Urgell organitzarà aquest divendres 28 d’agost una activitat de cloenda d'estiu del programa "Camina amb el CAP", coincidint amb la Festa Major de la ciutat. La jornada començarà a les 8.30 hores amb la trobada dels participants davant de la porta del CAP urgellenc, ubicat al carrer del Bisbe Guitart, 37.

En aquesta ocasió, l’activitat habitual de caminada serà substituïda per una gimcana al Parc del Valira. La proposta inclourà quatre proves orientades a treballar diferents capacitats físiques i funcionals, com els llançaments i la punteria, la coordinació i la cooperació i col·laboració entre els participants.

La proposta és oberta a tota la població, gratuïta i no requereix inscripció prèvia. Un cop finalitzades les proves, està previst un petit esmorzar entre les 10 i les 10.30 hores.

Promoció de la salut i salut comunitària

"Camina amb el CAP" és un projecte de l’Equip d’Atenció Primària (EAP) de la Seu d’Urgell, impulsat per l’Institut Català de la Salut a través d’Atenció Primària. La iniciativa es desenvolupa habitualment cada divendres. Les caminades tenen una durada aproximada de 90 minuts i combinen activitat física moderada amb espais de relació social i contacte amb l’entorn.

El programa s’emmarca en les estratègies de promoció de la salut i salut comunitària. L’activitat d’aquest divendres posarà punt final a l’edició d’estiu de la proposta, que es reprendrà amb el format habitual al llarg de l’any.

 

Mostrar formulari de contacte