El CENMA organitza la 5a Nit de les Papallones Nocturnes a Andorra
El CENMA organitza aquest dijous, 11 de juliol, per cinquè any consecutiu, la Nit de les Papallones Nocturnes a Andorra, la Moth Night 2013. L'activitat té com a objectiu donar a conèixer "aquesta fauna tan desconeguda però important per als nostres ecosistemes".
L’activitat, que tindrà una durada de tres hores, constarà de dues parts. En primer lloc, a les 21 h, a la seu de l'Institut d’Estudis Andorrans es durà a terme una sessió teòrica per conèixer les papallones nocturnes. Tot seguit, a les 22 h, hi ha programada una sessió pràctica a l’aire lliure per observar i determinar papallones nocturnes a partir d’una llum artificial. L’indret per la sessió pràctica serà a prop del nucli urbà de Sant Julià de Lòria.
El taller anirà a càrrec d’Èric Sylvestre (estudiós de les papallones nocturnes) i de Clara Pladevall (investigadora del CENMA). Per reservar una plaça cal enviar un mail a rcaritg.cenma@iea.ad o trucar al CENMA (+376)742630.
L’activitat és gratuïta, però les places són limitades. Els organitzadors recomanen portar calçat i roba d’abric per si la nit es freda.
