El Centre de Formació d'Adults estrena un curs per accedir a cicles formatius
Els qui superin l'avaluació continuada obtindran un certificat per fer un grau mitjà La preinscripció es podrà fer del 23 al 30 de juny
El Centre de Formació d'Adults de la Seu d'Urgell ofereix pel curs acadèmic 2014-2015 un curs d'accés als cicles formatius de grau mitjà, adreçat a majors de 16 anys que no tinguin l'ESO.
El curs constarà de classes presencials amb avaluació continuada, sense prova lliure. Tindrà una durada de tot un curs escolar i l'alumne obtindrà una certificació oficial que li donarà accés a qualsevol cicle formatiu de grau mitjà.
Jornada d'assessorament
Aquest dilluns dia 16 tindrà lloc una jornada d'assessorament individual, a les mateixes instal•lacions del Centre de Formació d'Adults, a l'avinguda Garriga i Massó 22-26. Tothom que hi estigui interessat podrà tenir informació de primera mà, de 10 del matí a 12 del migdia i de les 19 a les 21 hores.
El període de preinscripció serà del 23 al 30 de juny; els matins, de 9.30 a 13 hores; i les tardes dels dies 25, 26 i 30, de 18.30 a 20.30 hores.
