El CF Castellciutat guanya a Almacelles (2-5) i conserva el liderat
A tres jornades pel final, l'equip alturgellenc de futbol sala aspira a ser campió de grup En futbol, valuós empat de l'Organyà a Alcarràs (2-2) i derrotes de La Seu amb l'Alpicat (0-10) de l'Oliana a Bellpuig (3-0)
El CF Castellciutat manté la primera posició del grup 5 de Segona Catalana de futbol sala, després de guanyar a la pista de l'NXT Telecom Almacelles (2-5).
Quan resten només tres jornades, i amb l'ascens ja assegurat, l'equip groc aspira a finalitzar la temporada com a campió de grup. De moment ja suma 60 punts, dos més que el segon classificat, l'EFS Comtat d'Urgell. Per tant, el Castellciutat depèn d'ell mateix. Aquest dissabte vinent el conjunt alturgellenc rebrà el Molina Pintor Tremp, el 30 maig es desplaçarà a Almatret i el 6 de juny tancarà la temporada a casa contra l'Sporting Torrebesses.
Pel que fa a la jornada de futbol, La Seu FC ha encaixat aquest diumenge una nova golejada (0-10) amb l'Alpicat, segon classificat i candidat a l'ascens. De la seva part, l'Organyà ha aconseguit un valuós empat amb un rival directe, l'Alcarràs (2-2), que li permet situar-se en onzena posició, amb 38 punts, i mantenir la distància amb els llocs de descens. A Tercera, l'Oliana ha perdut amb el líder, el Bellpuig (3-0), però conserva el desè lloc, amb 30 punts.
