El CH Cadí, per primera vegada al Campionat de Catalunya de Patinatge
Paula Moliné va finalitzar la competició aleví en 18a posició El seu resultat va ser el tercer millor de la delegació territorial
El Club Hoquei Cadí ha tingut per primera vegada representació en un Campionat de Catalunya de Patinatge Artístic, en la categoria aleví. La jove patinadora urgellenca Paula Moliné va participar ara fa tres setmanes a la competició, organitzada pel Club Patí Bordeta de Lleida.
Després d’una temporada d'intens entrenament, Moliné va finalitzar el campionat amb un 18è lloc i va ser la tercera millor representant de la delegació territorial de Lleida. En la competició del disc curt, va aconseguir una 16ª posició, la segona millor de la demarcació. En els discs llargs no va aconseguir igualar aquest resultat, per la qual cosa va acabar 18a.
La prova va estar marcada per un alt nivell tècnic que confirma Catalunya com a potència mundial en aquest esport, com també passa amb l'hoquei patins.
Abans d'aquest torneig, el CH Cadí també havia participat, el 23 de setembre, al Trofeu Ciutat de Mollerussa. En aquesta cita, Paula Moliné va fer un 4t lloc i Aina Rubio va ser 6a, mentre que en cadets Maria Erola va acabar 4a.
