El CHPA Cadí continua a Primera Catalana d'hoquei
L'equip urgellenc salva la categoria a l'última jornada gràcies al triomf sobre el Cornellà (5-4) i la derrota del Masquefa a Sant Ramon (2-1). L'entitat agraeix el suport de tothom per segellar la permanència
El CHPA Cadí segueix sent equip de Primera Catalana d'hoquei patins. L'entitat urgellenca ha pogut celebrar aquest diumenge la continuïtat en aquesta categoria, gràcies a la victòria per la mínima contra el cuer, el CE Cornellà (5-4), dissabte al Poliesportiu de la Seu, i al fet que aquest diumenge al vespre el seu rival més directe per la permanència, el Masquefa, ha perdut (2-1) a la pista del CP Sant Ramon.
En aquesta última jornada, el Cadí exhauria les darreres possibilitats de salvar la categoria i finalment la sort s'ha aliat amb el representant pirinenc de Primera, després d'una complicada segona part de la temporada, al grup 2 (permanència). Així, el Cadí ha acabat en 7a posició amb 22 punts, dos més que el Masquefa (20), que amb el 8è lloc ha caigut a la primera plaça de descens. Per sota, el 9è lloc ha estat per al Lleida Llista (17); i el 10è i últim, per al Cornellà, que només ha pogut sumar 11 punts. D'aquesta manera, el club urgellenc complirà la seva tercera temporada consecutiva a Primera i, per això, ha publicat a les xarxes socials un vídeo en què agraeix el suport rebut per part de tothom de cara a assolir aquest objectiu.
Pel que fa a la part alta de la classificació, el campió de grup ha estat el CP Cubelles, que ha signat un triple empat a 35 punts amb l'Espanyol B (2n) i el Sant Ramon (3r), seguits del Valls (4t), el Monjos (5è) i el Vilanova (6è), que han sumat 32, 27 i 25 punts respectivament. Quant al grup 1, el guanyador ha estat l'Igualada C, amb 29 punts, dos més que el Mollerussa (2n) i el Sant Just B (25).
💙💛Gràcies per tot!!! Som-hi!!! pic.twitter.com/leDjavRpGL
— CHPACADI_HOQUEI (@chpacadi_hoquei) May 14, 2023
