El Club Tennis Seu d'Urgell es presenta a les xarxes socials
El Club organitza una lligueta, tornejos i esdeveniments Format al mes de maig, busca aglutinar aficionats al tennis
El Club Tennis Seu d’Urgell es va registrar com a tal el passat mes de maig. L’experiència, però, ja havia començat l’estiu del 2009, quan uns quants alumnes de l’Escola Municipal de Tennis van impulsar una lligueta amistosa. La resposta va ser molt positiva i des d’aleshores, a més de la lligueta, s’han celebrat altres tornejos i esdeveniments que giren al voltant d’aquest esport.
Actualment, els objectius principals del Club són els de canalitzar esforços i, al mateix temps, fomentar el tennis a la Seu d’Urgell. Per aquest motiu, el Club organitzarà diversos campionats anuals, com el celebrat el passat 10 de novembre.
Per tal de millorar la comunicació entre els socis o interessants per aquesta entitat, el club ha creat recentment una pàgina al Facebook on s’hi publicaran totes les notícies rellevants així com fotografies, esdeveniments o tornejos entre altres.
Així mateix, el proper 23 de desembre el Club organitzarà un sopar per lliurar els premis de la lligueta i, al mateix temps, aprofitar l’ocasió per celebrar l'assamblea anual.
