El 'Concert de les 12 nacions' aferma la Trobada d'Acordionistes a la Seu
Els Jardins del Seminari acolliran divendres un dels actes principals de l'esdeveniment Les entrades es poden adquirir a l'Espai Ermengol i a l'oficina de turisme del Consell Comarcal
Els Jardins del Seminari de la Seu d'Urgell acolliran divendres, a les 10 de la nit, el Concert de les 12 Nacions. Aquest acte consolida la presència de la Trobada amb els Acordionistes del Pirineu a la capital de l'Alt Urgell, que l'organitza conjuntament amb la població de referència de l'esdeveniment, Arsèguel.
El concert aplegarà més d'una trentena de músics procedents del Quebec, l'Uruguai, Colòmbia, Ucraïna, Portugal, Escòcia, Irlanda, França, Euskadi, Bulgària, Itàlia i Catalunya.
El fet d'acollir per segon any consecutiu, juntament amb Arsèguel, diversos concerts de la Trobada amb els Acordionistes del Pirineu és “una satisfacció per a la ciutat”, segons ha manifestat el regidor de Cultura de la Seu, Jordi Martin.
Des del consistori urgellenc s'ha treballat conjuntament amb Artur Blasco, ànima del festival folk més antic de Catalunya, per tal que la Seu també en sigui escenari. Martin ha remarcat l'èxit de públic que ja va obtenir l'any passat aquesta idea amb “una molt bona rebuda per part dels urgellencs i urgellenques”.
Les entrades per assistir al Concert de les 12 Nacions es poden adquirir a l'Espai Ermengol i a l'oficina de turisme del Consell Comarcal. El preu de l'entrada és de 10 euros.
