Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / El Consell Municipal d'Infants de la Seu fa un 'lipdub' sobre els refugiats

El Consell Municipal d'Infants de la Seu fa un 'lipdub' sobre els refugiats

En la gravació hi han pres part alumnes de cinquè i sisè de primària de les escoles de la ciutat. El curs passat el col·lectiu ja va fer una producció amb la mateixa temàtica

'Lipdub' del Consell Municipal d'Infants
'Lipdub' del Consell Municipal d'Infants
16/06/2017 13:40

Els membres del Consell Municipal d’Infants (CMI) de la Seu d’Urgell han elaborat un lipdub sobre la defensa dels drets dels refugiats. En aquest vídeo hi ha pres part alumnes de cinquè i sisè de primària de les escoles Pau Claris, Albert Vives i La Valira i del col·legi La Salle, que han comptat amb la col·laboració dels seus mestres.

Aquest curs que ara finalitza, entre d’altres temes, el CMI ha volgut seguir defensant els drets dels infants d’arreu del món, en especial els del nens i nenes refugiats. El curs passat, segons recorda l'Ajuntament, els seus membres ja van enregistrar un vídeo semblant. Enguany s’han proposat fer-hi participar tots els companys de curs. La cançó que l’acompanya és ‘Un món per les persones’, gravada per diversos artistes per a la campanya ‘Casa nostra, casa vostra’.

Mostrar formulari de contacte