Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / El grup TAP comença a gravar un disc a Arsèguel

El grup TAP comença a gravar un disc a Arsèguel

La formació, amb 14 músics, participa del curs d'estiu de l'Escola Folk del Pirineu El projecte mostra tots els processos de l'enregistrament i promoció d'un treball musical

TAP - Arsèguel
TAP - Arsèguel
09/08/2012 10:16

Els 14 components del Primer curs d’Estiu a l’Escola Folk del Pirineu a Arsèguel han treballat intensament per preparar els temes que a partir d'aquest dijous començaran a gravar amb el tècnic de so Marc Marsè.

El grup ja té nom: TAP. La denominació sorgeix de la idea que la majoria dels components del grup, de 18 a 22 anys, "estava creant un tap al segon torn de les Colònies de Joves Intèrprets". Aquest fet provocava que la següent fornada de joves, la majoria del primer torn, no podia pujar al segon torn, com tampoc els músics més petits podien entrar al primer. Va ser aleshores quan en Tito Pelàez, coordinador de les colònies, va idear aquest curs d’estiu per tots els joves que ocupaven les places, obert també a qualsevol major de 18 anys.

En els primers tres dies, el grup ha treballat amb tres compositors i ja tenen quatre peces preparades per gravar. També han creat un bloc on expliquen el seu dia a dia, un canal de Youtube on pengen talls de les peces que treballen i un perfil propi a Facebook i Twitter.

Mostrar formulari de contacte