Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / El Museu Diocesà presenta un llibre sobre la restauració de les pintures de Sant Vicenç d'Estamariu

El Museu Diocesà presenta un llibre sobre la restauració de les pintures de Sant Vicenç d'Estamariu

Els experts en conservació Pere Rovira i Montserrat Pagès explicaran el procés per recuperar les obres L'acte serà dissabte al matí i serà presidit per Joan-Enric Vives

Estamariu - Pintures romàniques
Estamariu - Pintures romàniques
29/04/2014 10:32

El Museu Diocesà d'Urgell presentarà aquest dissabte vinent dia 3, a 2/4 de 12 del migdia, el llibre 'Tresor retrobat'. És una aproximació al descobriment i la restauració de les pintures murals de l'antiga església de Sant Vicenç d'Estamariu.

En la presentació s'explicarà la iconografia i estil de les pintures a través de dues ponències. Seran a càrrec de Pere Rovira, conservador i restaurador, tècnic de pintura mural del Centre de Restauració de Béns Mobles de la Generalitat; i de Montserrat Pagès, conservadora d'art romànic del Museu Nacional d'Art de Catalunya.

La presentació s'ha organitzat conjuntament entre el Museu Diocesà i la Fundació Sant Vicenç d'Estamariu. L'acte serà presidit per l'arquebisbe d'Urgell i copríncep d'Andorra, Joan-Enric Vives i Sicília. També hi intervindran Joan Planes, impulsor del projecte de revalorització de Sant Vicenç d' Estamariu; Albert Villaró, coordinador de la publicació, i Àngels Solé, directora del Centre de Restauració de Béns Mobles de la Generalitat.

Mostrar formulari de contacte