El ple extraordinari de relleu a l'alcaldia de la Seu d'Urgell s'emetrà per YouTube
Tal com es va acordar arran del pacte de govern signat el mes de juny de 2019, just després de les eleccions municipals, Jordi Fàbrega (Junts) cedirà l’alcaldia de la Seu d’Urgell al fins ara vicealcalde Francesc Viaplana (ERC). El relleu es formalitzarà aquest dissabte, 18 de setembre, durant un ple extraordinari convocat a les 12 del migdia, a la sala de plens de l'Ajuntament urgellenc.
Recordem que Junts per la Seu i ERC conformen l’equip de govern de l’actual legislatura a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, fruit d’un acord entre ambdues formacions polítiques. Jordi Fàbrega ha ocupat l'alcaldia els primers 27 mesos, mentre que Francesc Viaplana ho farà els 21 mesos restants.
Ple en directe
La sala de plens, on es farà la investidura, tindrà aforament limitat al públic per garantir les mesures de seguretat per la COVID-19. Tanmateix, la sessió plenària es retransmetrà en línia a través del canal de YouTube de l’Ajuntament urgellenc. Així mateix, es podrà seguir en directe per RàdioSeu, al 107.2 FM o la pàgina web www.radioseu.cat. A més a més, s’habilitarà una pantalla a Sala de la Immaculada per poder seguir l'acte.