El sector comercial de la Seu estrena senyalització
Els punts promocionals també s’instal.laran a la zona de l’Eixample El finançament s'ha aconseguit a través del Pla de Dinamització del comerç urgellenc
El sector comercial de la Seu d’Urgell ha renovat la senyalització urbana amb nous punts informatius sobre els establiments i botigues de la ciutat. El president de la Unió de Botiguers de la Seu (UBSU), Ramon Ferrer, ha manifestat que el canvi d’estructures promocionals servirà per donar una imatge més moderna de l’oferta de comerç. La nova campanya també s'aprofitarà per potenciar la zona de l’Eixample de la capital de l’Alt Urgell. “No només n’instal.larem al centre històric, sinó que tenim previst de posar-ne a l’avinguda Salòria i d’altres carrers allunyats del casc antic, molt actius comercialment parlant”, ha indicat Ferrer.
El nou tòtem és de color verd i s’hi pot veure el logotip de “Seu Comercial”, la marca de difusió dels comerciants urgellencs. També s’hi inclou un mapa de la ciutat i la localització dels comerços. En el text s’enumera l’àmplia oferta d’establiments, dels quals se’n destaca que estan “a l’aire lliure” i que n’hi ha de tot tipus. La crida al vianant es fa amb l’eslògan “A la Seu, hi trobaràs de tot”.
La nova senyalització s’ha finançat a través del conveni a tres bandes que hi ha establert per a la promoció del comerç de la Seu entre el consistori urgellenc, la UBSU i la Generalitat de Catalunya. El Pla de Dinamització comercial ja compta amb el compromís de la Generalitat de renovar-se l’any vinent.