Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / El Sedis Bàsquet fitxa Chelsey Perry

El Sedis Bàsquet fitxa Chelsey Perry

La pivot nord-americana, de 22 anys i 1,88 d'alçada, prové de la Universitat de Tennesse-Martin i enguany ha estat escollida al Draft de la WNBA per les Indiana Fever. El Cadí La Seu ja té set places per a la nova temporada

Chelsey Perry (Foto: UTM Sports)
Chelsey Perry (Foto: UTM Sports)
22/06/2021 20:50

El Sedis Bàsquet ha fitxat Chelsey Perry com a nova jugadora del Cadí La Seu. La pivot nord-americana, de 22 anys 1,88 d'alçada, ha finalitzat aquesta temporada 2020-2021 la seva etapa universitària a la UT Martin, amb l'equip de les Tennessee Skyhawks. Enguany també ha format part del Draft de la WNBA, en el qual ha estat escollida per les Indiana Fever amb el número 26.

Chelsey Perry, nascuda a Middelton (Tennessee), ha establert un nou rècord de la seva universitat pel que fa a taps (228) i ha fet la tercera millor marca històrica de l'equip en punts (1.963). Des del cos tècnic del Cadí esperen que ajudi a reforçar el joc interior.

Amb la incorporació d'aquesta jugadora provinent de l'NCAA, el conjunt de Bernat Canut ja té set places confirmades per a la Lliga Femenina 2021-2022, després de la renovació d'Irati Etxarri, el fitxatge de la letona Paula Strautmane i la confirmació de la continuïtat de les catalanes Ariadna Pujol, Laura Peña, Gala Mestres i Laia Raventós.

Laura Peña, a la selecció estatal de 3x3

D'altra banda, el Sedis ha informat que Laura Peña ha estat convocada per jugar amb la selecció estatal espanyola sub-23 de bàsquet 3x3. La base del Cadí La Seu es desplaçarà a Tel Aviv vinent per jugar la 3x3 U23 Nations League, que es disputarà entre el 28 i el 30 de juny.

Mostrar formulari de contacte