El Sedis Mausa completa el seu segon any a la Lliga EBA
L’equip urgellenc clou la temporada aquest dissabte a casa amb el Santfeliuenc José Miguel González valora que no s'ha patit per la permanència si bé en lamenta l'evolució irregular
El Sedis Mausa completarà aquest dissabte (19.00) la seva segona temporada consecutiva a la Lliga EBA. L’equip urgellenc s’acomiadarà de l’afició rebent el Santfeliuenc-Eninter (4t classificat) i amb la permanència garantida pel que fa al balanç esportiu.
El primer equip masculí del Sedis ha superat novament el repte de mantenir una ciutat petita com la Seu d’Urgell en categoria estatal. L’entrenador del Mausa, José Miguel González, valora com a fet més positiu que “no s'ha patit per mantenir la categoria”, si bé lamenta que l’evolució “irregular” dels partits ha impedit lluitar pels sis primers llocs que donen dret al playoff d’ascens.
González creu que cal tenir en compte “la duresa de la lliga i la gran igualtat que hi ha hagut”. Prova d’això és que, tot i ocupar la desena posició (10-13), el Sedis només està separat per dues victòries del sisè classificat, el Navàs, amb qui va perdre la setmana passada.