El Trio Daura actuarà a la Festa d’Estiu de la Gent Gran de la Seu d'Urgell
El concert es farà dimecres, dia 14, als porxos del carrer Major, davant de l'Espai Ermengol. L'actuació amenitzarà un berenar organitzat per la Regidoria de Gent Gran
L'Àrea de Gent Gran de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell organitza una Festa d'Estiu per a aquest col·lectiu, que tindrà lloc aquest dimecres vinent, 14 d'agost, a les 7 del vespre als porxos del carrer Major, davant de l'Espai Ermengol.
La trobada oferirà un berenar popular per a la gent gran de la ciutat i inclourà un concert del Trio Daura, format per Nina Planavila, Ivan Caro i Robert Canela. Aquest grup, que dóna continuïtat al Duet Daura, neix amb el propòsit de buscar noves sonoritats amb instruments de mons diferents, com són l’acordió i la gralla. El seu repertori es basa en melodies, principalment del Pirineu, i ofereix una selecció de temes pensats per escoltar, cantar i ballar, ja sigui amb parella com pasdobles, valsos, xotis, polques o masurques, o balls col·lectius com cercles, xampanyes, ball pla i sardanes curtes, entre d’altres gèneres.
La regidora Gent Gran de l’Ajuntament de la Seu, Paqui Gómez, ha animat el col·lectiu a "gaudir una mica de la fresca i, sobretot, mantenir l'esperit de la festa viu".
La festa per a la gent gran estava prevista inicialment al Parc del Cadí però s'ha decidit un canvi d'ubicació a causa de la previsió meteorològica de pluja.
