Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Detecten una festa il·legal en una casa rural de Bellestar

Detecten una festa il·legal en una casa rural de Bellestar

Els Mossos d'Esquadra han denunciat 23 joves de nacionalitat francesa per no seguir les restriccions per evitar contagis de la COVID-19 i han fet una proposta de sanció al propietari de l'habitatge

Els Mossos han detectat 23 joves en una casa rural de Bellestar, malgrat les restriccions del confinament
Els Mossos han detectat 23 joves en una casa rural de Bellestar, malgrat les restriccions del confinament
30/01/2021 13:30

Els Mossos d'Esquadra han identificat i denunciat 23 joves de nacionalitat francesa que s'allotjaven en una casa rural de Bellestar, al municipi alturgellenc de Montferrer i Castellbò. La policia els acusa de saltar-se el confinament i la prohibició de celebrar trobades i reunions socials de més de sis persones. Segons les mateixes fonts, els nois i noies haurien llogat l'habitatge per celebrar-hi una festa il·legal, en la qual tampoc portaven mascaretes ni respectaven la distància de seguretat per evitar contagis de la COVID-19.

Agents de la policia catalana es van personar a l'allotjament turístic aquest divendres, 29 de gener, cap a les deu de la nit, després de ser avisats per un veí. Els Mossos van permetre que sis hostes poguessin quedar-se a la casa, complint així l'actual normativa decretada per la Generalitat.

La policia catalana també ha obert una proposta de sanció al propietari per llogar l'establiment als joves.

Mostrar formulari de contacte