Els Mossos d'Esquadra investiguen l'atac vandàlic contra cotxes aparcats al Camí de la Palanca de la Seu
La policia cerca l'autor de l'incident, en què s'ha trencat vidres i d'altres elements de fins a nou automòbils. Els fets s'han produït aquest dilluns a la matinada
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per l'atac vandàlic que han patit aquest dilluns diversos cotxes que estaven estacionats a la zona de la Camí de la Palanca, al perímetre sud del centre històric de la Seu d'Urgell. Així ho han confirmat aquest dimecres fonts de la policia catalana a RàdioSeu, després que l'incident ha generat preocupació i malestar entre els veïns, que en alguns casos han difós imatges dels danys materials.
Des dels Mossos també han explicat que de moment no hi ha hagut detencions, però no descarten que n'hi pugui haver si es pot determinar l'autoria dels fets. Veïns de la zona han explicat que l'acció vandàlica es va produir dilluns, 12 d'octubre, pels volts de les quatre de la matinada. En aquell moment tant els Mossos d'Esquadra com la Policia Municipal van rebre l'avís que una o més persones estaven trencant els vidres i d'altres elements de cotxes aparcats a la zona d'estacionament que hi ha al vial que connecta el passeig Joan Brudieu amb el pont de la Palanca, concretament a prop de la Baixada del Molí.
La policia ha informat que s'ha constatat que l'incident ha causat danys a un total de nou automòbils. Les mateixes fonts han apuntat que de moment la investigació no ha trobat indicis que el mòbil de l'atac fos el robatori i apunten a una bretolada.
