Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Els torneigs de futbol i bàsquet congreguen una seixantena d'equips

Els torneigs de futbol i bàsquet congreguen una seixantena d'equips

Los Lunnis i Espoleta guanyen els torneigs masculí i femení de futbol-7 En el 3x3 s'imposen Guti Sharks, Naipes i I love Basket

Esport i Festa
Esport i Festa
28/08/2010 14:53

Els torneigs de futbol i bàsquet de la Festa Major han congregat novament un gran nombre d'equips, una seixantena en total, entre aquest divendres i dissabte.

A la trobada de futbol-7 hi han pres part fins a 36 equips, dels quals 21 en la categoria sènior masculina. En aquest apartat el campió ha estat Los Lunnis, que a la final han guanyat el Desperdidos por Abraham per 3-1. Paral.lelament, a la final júnior Fitomagra ha superat Peronellas Team (3-2).

La competició femenina ha reunit quatre equips. Les guanyadores han estat Espoleta, seguides de Dear Esquirutxi, Remera's Team i The Girl's Ten. I en mini, el podi l'han format Hoquei Cadí, La Placeta i Els Gampers.

Al torneig de bàsquet 3x3, el campió sènior va ser Guti Sharks, que a la final va vèncer Gin Lemon per 19-16. En aquesta categoria hi van prendre part 11 equips. En cadets, Naipes va guanyar la final contra Els Protegits (16-11), i en mini els millors van ser I Love Basket, seguits de Bob Esponja.

Mostrar formulari de contacte