Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Les victòries de l'Oliana i el Coll de Nargó, millors resultats de la jornada de futbol

Les victòries de l'Oliana i el Coll de Nargó, millors resultats de la jornada de futbol

Aquest diumenge han superat respectivament el Tornabous (1-4) i l'Albesa (4-0). La Seu FC empata amb el Vilanova de l'Aguda (3-3) i l'Organyà perd a Linyola (4-2). En futbol sala, el Castellciutat debuta amb derrota a l'Hospitalet de l'Infant (5-1)

La Seu FC 2017-2018
La Seu FC 2017-2018
09/10/2017 10:30

Diversitat de resultats pels equips de futbol de l'Alt Urgell. A Segona Catalana, l'Organyà ha perdut aquest diumenge a Linyola (4-2) i ara és tretzè, amb 6 punts. El club ganxo ja havia encaixat tres gols a la mitja part i no va poder remuntar tot i que Tripiana va escurçar distàncies a la segona meitat.

A Tercera, dissabte La Seu FC va empatar a casa contra el Vilanova de l'Aguda (3-3). A la primera part, Martínez, Mairal i Colell van remuntar el gol inicial dels visitants, que als últims minuts van aconseguir tornar a igualar el marcador. L'empat va arribar a quatre minuts del final. En canvi, el CE Oliana va guanyar amb facilitat al camp del Tornabous (1-4) amb dos gols de Puig, un de Bernaus i un gol dels locals en pròpia porta. Ara La Seu és cinquè, amb 10 punts, un més que l'Oliana, que és novè. L'Agramunt es manté com l'únic equip invicte, amb 15 punts, seguit del Ponts amb 12.

A Quarta, el Coll de Nargó ha aconseguit els primers punts de la temporada amb una brillant victòria sobre l'Albesa (4-0), amb gols de Codina, Belchi, Pujol i Garcia Lopera. Els nargonins tenen dos partits pendents de jugar.

D'altra banda, aquest cap de setmana ha debutat el CF Castellciutat, a la Divisió d'Honor Catalana de futbol sala, i ho ha fet amb derrota a l'Hospitalet de l'Infant (5-1). Tot i que Javi Esteban va igualar l'avantatge inicial dels locals, l'equip groc va encaixar quatre gols més, tres dels quals a la segona meitat.

Mostrar formulari de contacte