Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Els veïns de l'Alt Urgell amb DNI d'una altra comarca poden participar al 9-N a Andorra la Vella

Els veïns de l'Alt Urgell amb DNI d'una altra comarca poden participar al 9-N a Andorra la Vella

S'ha previst una vintena de punts de votació a l'estranger per a catalans que diumenge estiguin fora per motius de feina o viatge La mesura va adreçada a persones que tinguin una altra adreça de referència en el document d'identitat

9-N - Logo oficial
9-N - Logo oficial
06/11/2014 10:16

La delegació alturgellenca ANC ha informat que els veïns de l'Alt Urgell que tinguin una adreça del DNI de fora de la comarca tenen l'opció de participar en la jornada del 9-N a través del local habilitat a Andorra la Vella.

Des de l'ANC han explicat que alguns veïns de la comarca els han fet aquesta consulta ja que, tot i viure o treballar actualment a l'Alt Urgell, l'adreça que els figura al DNI és d'un domicili anterior o bé són a la comarca de manera temporal. Això, en alguns casos, els comportaria un llarg desplaçament per poder participar, ja que la referència per votar és la població o municipi que apareix al document d'identitat.

En aquest sentit, des de l'entitat han aclarit que, en el cas de l'Alt Urgell i Cerdanya, hi ha l'opció d'adreçar-se al local que s'instal·larà a l'avinguda Príncep Benlloch 25 d'Andorra la Vella, i que la persona sol·licitant detalli que està de viatge a l'estranger. Cal recordar que s'ha previst fins a una vintena de punts de participació en ciutats d'arreu del món per als catalans que el 9-N estiguin fora del país, ja sigui per motius de feina o bé perquè estan fent un viatge.

Mostrar formulari de contacte