Els vehicles lleugers que entren a Andorra des de Catalunya ja poden passar per davant del centre comercial a la CG1
Els camions, autocars i vehicles amb mercaderies perilloses continuen utilitzant un carril habilitat. La previsió d'obertura total de la CG1 es manté per dijous
Els vehicles lleugers ja poden accedir a Andorra des de Catalunya sense haver de passar per l’aparcament interior del centre comercial Punt de Trobada. D’aquesta manera, els vehicles rodats que entrin per l’accés provisional ho faran per davant de l'establiment. Així ho ha anunciat aquest dilluns a la tarda el ministre d’Ordenament Territorial, Jordi Torres, que s'ha desplaçat fins a la zona i ha apuntat que aquesta mesura permetrà la descongestió del trànsit, després dels problemes viaris dels darrers dies.
El canvi ha estat validat pels cossos de seguretat i serveis geològics, després que l’empresa encarregada ja hagi instal·lat les mesures de contenció davant de la zona afectada.
El pas de camions i autocars es continua fent pel carril habilitat, a tal efecte, a la CG1, d’un en un i amb el control de la policia. Els vehicles amb mercaderies perilloses també poden utilitzar la zona habilitada per on passen els vehicles pesants, segons ha informat el govern andorrà.
Es manté la previsió d’obertura dels carrils habituals de la CG1 per dijous, una vegada acabades la totalitat de les obres i sempre que els informes tècnics així ho confirmin.