Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / ERC anuncia la llista completa per a les municipals de la Seu

ERC anuncia la llista completa per a les municipals de la Seu

A Miquel Caminal el segueixen Mireia Pellicer, Francesc Aroles, Francesc Viaplana i Berta Vidal La candidatura la tanquen Jordi Ausàs, Teresa Casassas i Miquel Colom

Candidatura d'ERC - Eleccions 22M
Candidatura d'ERC - Eleccions 22M
11/04/2011 21:00

Els partits continuen anunciant les candidatures completes per a les properes eleccions municipals de la Seu. Aquest dilluns ho ha fet ERC, que ha presentat l'industrial i actual regidor Miquel Caminal com a candidat a l'alcaldia.

Després de Caminal, els següents en la proposta d'Esquerra són l'actual regidora i consellera comarcal Mireia Pellicer, el metge Francesc Aroles, l'enginyer forestal Francesc Viaplana i la tècnica en turisme Berta Vidal. Més enrera hi ha Núria Turet, Eduard Tarrés, Montserrat Brescó, Xavier Munt, Toni Rabassa, Rosa Castellví, David Salvadó, Aurora Cadena i Josep Canelles.

La llista republicana la tanquen els actuals regidors Miquel Colom i Teresa Casassas i, amb el número 17, l'exalcalde i exconseller de Governació, Jordi Ausàs. Com a suplents hi figuren Jaume Bertran, Judit Paris, Jordi Majoral, Rafel Llobet i Josep Celery.

En la presentació de la candidatura, Caminal ha manifestat que "s'ha volgut crear una llista renovada i, alhora, amb experiència". I hi ha afegit: "Em sento orgullós de poder encapçalar aquest equip”. El candidat a l'alcaldia ha descrit la llista republicana com un equip conformat per “gent normal, treballadora, preocupada pel seu dia a dia i amb problemes corrents com qualsevol ciutadà”.

D'altra banda, entre les prioritats de l’equip de Caminal per al proper mandat s'ha destacat quatre eixos principals: les polítiques vinculades amb l'atenció a les persones, el desenvolupament social i mediambiental sostenible del municipi, la promoció econòmica i l'optimització de recursos municipals.

Mostrar formulari de contacte