ERC dóna a conèixer a l'Alt Urgell la campanya 'La república que farem'
Aquest dissabte a la tarda, a Coll de Nargó, David Agustí parlarà d'ensenyament i cultura. També hi ha actes previstos a Peramola, el dia 24; a Organyà i la Seu, el dia 26, i a Oliana el 3 de desembre
ERC Pirineu està donant a conèixer el procés participatiu 'La República que farem' amb actes al territori, en els quals es vol exposar els objectius principals que té la formació per construir la nova República, alhora que copsar opinions i aportacions de la ciutadania. La campanya es basa en cinc eixos principals: Economia i treball, Ciutadania i Benestar, Cultura i Educació, Territori i Medi Ambient i Política internacional. La campanya va arrencar la setmana passada amb una conferència del jurista i senador Santi Vidal, que va omplir la sala del CETAP-Telecentre, a la Seu d'Urgell.
Aquest dissabte està previst un acte a Coll de Nargó que tractarà sobre l’ensenyament i la cultura a la nova república. La xerrada es durà a terme a les 7 de la tarda a la Dinosfera, amb la presència del secretari d’Educació, Cultura i Esports d’ERC, David Agustí. S’ha volgut debatre sobre cultura i educació al municipi de Coll de Nargó atès que "enguany l’escola del poble ha iniciat un nou projecte tot incorporant-hi la llar d’infants al mateix edifici i facilitant doncs l’educació dels fills més petits a les famílies del municipi".
Actes amb Albert Castellanos, Ana Surra i Marc Sanglas
De cara a la setmana vinent, ERC debatrà sobre treball i empresa amb Albert Castellanos, director general de Promoció Econòmica de la Generalitat de Catalunya. L’acte es realitzarà a l’Ajuntament de Peramola, dijous 24 a les 7 de la tarda. Dissabte 26, visitarà la comarca Ana Surra, diputada al Congrés i d’origen uruguaià. Al matí, a partir de les 11, Surra serà present a la Fira de Sant Andreu d’Organyà, i a la tarda realitzarà un acte públic a la Sala de la Immaculada de la Seu, a les 6 de la tarda.
Finalment, dissabte 3 de desembre, a les 6 de la tarda a la sala d’actes de l’Ajuntament d’Oliana, hi ha previst un acte sobre 'Dona i Territori a la república que farem', amb la presència del secretari de Política Municipal i diputat al Parlament Marc Sanglas i la senadora pirinenca Anna Azamar.
