Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Es posa a la venda l'Agenda Jove de l'Alt Urgell

Es posa a la venda l'Agenda Jove de l'Alt Urgell

El llibret el promou l'Oficina Jove i ja es pot adquirir a les llibreries i papereries de la Seu per 3 euros S'adreça a estudiants de secundària i informa sobre habitatge, feina, formació, esport i viatges

Agenda Escolar Jove
Agenda Escolar Jove
13/08/2009 16:14

L'Oficina Jove de l'Alt Urgell, conjuntament amb les llibreries i papereries de la Seu i els centres educatius de la comarca, han elaborat l'Agenda Escolar Jove per al curs vinent 2009-10. Va adreçada als estudiants de secundària de la Seu i comarca.

A la Seu, el llibret ja es ven al preu de 3 euros. A partir del mes de setembre també es podrà adquirir a través de l'IES Aubenç d'Oliana i a l'Escola de Capacitació Agrària de Bellestar. La regidora urgellenca i consellera comarcal de Joventut, Mireia Pellicer, ha assenyalat que “l'agenda escolar jove té com a objectiu ser una eina educativa i, a la vegada, orientativa i informativa”. Aquesta tasca es fa a través de sis pàgines on es donen a conèixer els recursos per a joves en habitatge, feina, formació i beques, participació, esports, salut i viatges.

A més a més, l'agenda vol ser una via de comunicació entre els joves i l'Oficina Jove de l'Alt Urgell, que ha pensat aquest recurs per a estudiants de secundària. Els autors animen el col.lectiu a fer-los arribar propostes i suggeriments de cara a l'agenda del curs vinent.

Mostrar formulari de contacte