Estudiants de la Fundació ESADE suggereixen a la Seu especialitzar-se en turisme familiar
Entre d'altres, proposen una ruta dels minairons, happy hours als restaurants i tallers de cuina infantils Els estudis formen part d'un treball de final de llicenciatura
Una trentena d'alumnes de Turisme Sant Ignasi (centre universitari de la Universitat Ramon Llull, promogut per la Fundació ESADE) han realitzat treballs sobre redefinició de la marca turística de la Seu i l'Alt Urgell. Els cinc treballs presentats han coincidit a suggerir que la ciutat es promocioni com a destinació turística familiar.
A la presentació d'aquestes conclusions hi han assistit l'alcalde urgellenc, Albert Batalla; la gerent de Turisme Seu, Carmen Galindo, i el president de l'Associació d'Hostaleria de l'Alt Urgell, Miquel Àngel Sánchez. Els treballs presentats proposen la creació de productes turístics relacionats amb la família com ara una ruta dels minairons, happy hours als restaurants i tallers de cuina per a nens.
Els treballs proposen utilitzar eines 2.0 i editar col•leccions de contes infantils sobre la mitologia pirinenca, com també realitzar accions directes amb les escoles i estar presents al Saló de la Infància de Barcelona.
Des de Turisme Seu es valora “molt positivament” el fet que uns estudiants universitaris hagin pogut analitzar la destinació turística des de fora del territori perquè "ajudarà a analitzar, millorar i consolidar-la com a destinació turística arreu del país”.
Els estudiants de Turisme d'Esade van visitar la ciutat el setembre passat i van rebre les explicacions sobre quins havien de ser els eixos principals de redefinició de la marca. Un altre dels objectius dels alumnes, en el marc de l'assignatura 'Advanced Operations', era la realització d'un treball final de llicenciatura vinculat a la Seu.