Exposició 'Micropoemes amb barret', a l'Aparador de la Seu
L'espai d'art l'Aparador, ubicat a la plaça del Carme de la Seu d'Urgell, acull fins al 25 de setembre l'exposició 'Micropoemes amb barret', de Teresa de Perles i Pilar Orgillés. La mostra, que es va inaugurar el passat mes de juny, vol deixar palès "el potencial expressiu dels barrets".
En el pròleg de l'exposició, Txema Díaz-Torrent, destaca que les peces artístiques sortides de les mans de la Teresa de Perles "obren les portes a un univers interpretatiu ampli i a la vegada relativament constret per la factura i els materials triats". I afegeix que la paleta cromàtica de crus i tonalitats terroses, la corda, el feltre i l'espart, de tacte bast, però també les delicades mantellines, "ens remeten a un entorn rural, qui sap si pretèrit o intemporal, que marca clarament la disposició de cada disseny i la d'un hipotètic propietari".
D'altra banda, el mateix Díaz-Torrent assenyala que el temperament de les obres "delimita el perímetre flexible que pren forma en els poemes de la Pilar Orgillés, que cus els diversos retalls en un ens orgànic determinat i confereix una fisonomia específica a les vivències contingudes a cada costura".
L'espai expositiu és a l'exterior d'un local i es pot veure a qualsevol hora del dia.