Gairebé 1.200 participants al XXX Cros de Primavera de la Seu
El XXX Cros de Primavera, que s’ha celebrat aquest diumenge a l’Horta del Valira de la Seu d’Urgell, ha aplegat més de 1.175 participants en les diferents curses organitzades pel Consell Esportiu de l’Alt Urgell. La recaptació per a la cursa popular pro-Associació ‘Pares i Mares Sense Fronteres’ va ser de 1810 euros, que es van aconseguir amb la venda de 362 dorsals.
Pel que fa als resultats, en la categoria cadet femení va guanyar Elisenda Feixes, de la Salle, seguida d’Urgell Duró, de l’Institut Joan Brudieu. En nois, la primera posició va ser per Ismael Halhoul, de l’Institut Joan Brudieu; seguit d’Òscar Corchete, també de l’Institut Joan Brudieu, i de Joan Bernada, de la Salle.
Per la seva part, Marc Lara, de l’Institut Joan Brudieu, es va imposar en la categoria infantil masculí, seguit de Carles Miñambres, de la Salle, i de Pol Moya, de l’Institut Joan Brudieu. En noies, Dina Salimova va ocupar la primera posició. Laia Guitart, també de l’Institut Joan Brudieu, va fer segona. La tercera plaça va ser per a Zoé Pastor, del col.legi Albert Vives.
En la categoria aleví femení de l’any 99, va pujar al podi Carola Vila, de l’Albert Vives, seguida d’Ingrid Bregolat, de l’escola Pau Claris, i de Jana Fernández, del col.legi l’Albert Vives. Laura Pellicer, es va imposar en la categoria de noies de l’any 98. La segona i tercera posició va ser per a Mafalda Leitao i Maria Cerqueda, totes del col.legi Albert Vives. Les dues categories alevins de nois les van guanyar Oriol Lara i Pep Vinyals, de l’Albert Vives, a més de Mario Sancliment, del Pau Claris; i Guillem Ibáñez, Nil Garcia i Marc Ferreira, en aquest cas tots de l’Albert Vives.
El podi en la categoria benjamí femení del 2001 va ser per a Jana Fité, del col.legi Albert Vives; Júlia Mateu, també de l’Albert Vives; i Carla Carrillo, de la Salle. Les noies del 2000 les va encapçalar Mireia Varela, de la Salle, seguida de Gemma Guitart i Paula Garcés, de l’Albert Vives.
En benjamí masculí 2001 es va imposar Jaume Pueyo, del col.legi Pau Claris. Josep Miret, de l'Albert Vives va acabar en segona posició, i Nil Pla, del col.legi Arnau Mir del Pla, va ser tercer. Sergi Caminal, del Pau Claris, es va imposar en la categoria dels benjamins del 2000. També van pujar al podi Jaume Gómez, de l’Albert Vives, i Martí Roca, del Pau Claris.
La categoria dels més menuts la va encapçalar en noies Hind Boukheria, del Pau Claris; Nerea Pérez, de Catalunya-Sant Cugat; i Laia Turú, del Pau Claris. En pollet femení 2002 va guanyar Laura Garcia i Carla Nadal, del Pau Claris, i Urgell Torrent, de l’Albert Vives. En nois, va quedar en primera posició Raül Garcia, del Pau Claris; Martí Caselles, de la Salle; i Sergi Domingo, del Pau Claris. Els de l’any 2002 van ser encapçalats per Joan Casals i Jordi Pintat, del Pau Claris, i Pablo Regal, de l’Albert Vives.
En les curses de pàrvuls, de P-3 a P-5 van participar 315 infants. La participació d’infants de jardins d’infància va ser de 165 nens i nenes.
PODEU CONSULTAR EN EL DOCUMENT ADJUNT A LA NOTÍCIA ELS RESULTATS GENERALS