Gerard Cano i Cati Cerdà guanyen el Masters del Club Tennis Seu
El torneig reunia els 8 millors classificats, en categories masculina i femenina. Jordi Carrascal ha estat el guanyador absolut de l'Open Alt Urgell 2015
El Club Tennis Seu d'Urgell ha completat el calendari de torneigs del 2015 amb la disputa del Masters, el cap de setmana passat a les pistes de la zona esportiva municipal de la Seu. La prova reunia els 8 millors classificats de l'Open Alt Urgell, tant en categoria masculina com en la femenina. Els guanyadors van ser, respectivament, Gerard Cano i Cati Cerdà.
En homes, Cano va guanyar la final contra Jordi Carrascal per 6-3, després que a les semifinals havien eliminat Gerard Blanch i Joan Consul. Els altres participants van ser Marc Palau, Oriol Planavila, Lluís Consul i Àlex Capdevila. En dones, Cerdà va disputar la final amb Mireia Alba, a qui va superar per 6-2. Bea Blasco i Merche Muro van ser semifinalistes. El quadre el completaven Ainhoa Igual, Marta Rogé, Martha Lilly i Jana Augé.
Pel que fa a l'Open Alt Urgell, Jordi Carrascal ha estat el guanyador definitiu el rànquing 2015, amb 2.040 punts, seguit de Gerard Cano (1.950) i David Fisas (1.555). El primer lloc femení ha estat per a Cati Cerdà (1.400), seguida de Martha Lilly (840) i Mireia Alba (820).
Comiat i lliurament de trofeus
El CT Seu d'Urgell acomiadarà la temporada amb un sopar de cloenda, en el qual es lliuraran tots els trofeus d'aquesta campanya. Serà el 14 de novembre. Des de l'entitat s'ha agraït la col·laboració, en el torneig Masters, de l'Ajuntament de la Seu, la Cooperativa Cadí, el Consell Comarcal de l'Alt Urgell, Smashinn, Carnisseria Charlie, Parc del Segre i Hotel Sant Vicenç, i també de RàdioSeu per la difusió de l'activitat del club.
