Glops Palau participa al concurs de cocteleria World Class
Vicenç Mora presenta enguany la creació 'Ent', inspirada en "el guardià dels boscos" i basada en tequila, cítrics, aigua, vi dolç, mango i gingebre. La nova edició del certamen proposa als participants anar més enllà en l'elaboració de còctels
L'establiment Glops Palau de la Seu participa novament al concurs internacional de còctels World Class, considerat com "els Oscars Líquids" per la seva repercussió en les tendències de cocteleria. El certamen es du a terme en en 25 països i serveix per inspirar els millors bàrmans, que "sempre sorprenen amb creacions excepcionals, una innovadora posada en escena i una experiència sensorial completament diferent".
Vicenç Mora, responsable del local urgellenc, presentarà enguany una proposta anomenada 'Ent', un còctel inspirat en "el guardià del boscos, un ésser intel·ligent que parla diferents idiomes i que anima els arbres propers. L’'Ent' està elaborat amb Tequila Don Julio Reposado, macerat amb escorces de cítrics com ara la llima, yuzu, taronja i llimona. També s'hi afegeix aigua (element bàsic per a la vida), vi blanc dolç del Montsant (que hi aporta les notes dolces i aromes de la terra), una mica de mango (per donar-li dolçor i potenciar els aires cítrics de la maceració) i últim gingebre (tubercle que neix de la terra, antiinflamatori, antiestrès i digestiu).
El bartender de Glops Palau ha explicat que amb aquesta mescla busca "la unió entre sostenibilitat i les emocions del públic", amb una presentació inovadora que espera "arribar molt lluny en aquesta competició, en la qual l'establiment ja s’ha fet un lloc dins l’escena nacional tot posant la Seu d’Urgell en el mapa "com a referent de cocteleria inovadora i creativa a Catalunya".
Segons els participants, World Class "no és només una competició, és una manera de millorar la indústria hostalera" i per això enguany es vol "endinsar en el desconegut": els inscrits hauran d’aconseguir "que la gent és preocupi de què, com i on es pren el seu cocktail", tot treballant en "la beguda del futur" amb diferents inspiracions i temàtiques: les emocions (begudes sensibles), la tecnologia (millorar l’experiencia amb el client), l'accès a allò desconegut (ruptura de barreres entre chefs i barmans) i sostenibilitat (compromís amb la protecció del medi ambient).