Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Igersseu homenatja l'artesana del vímet Leonor Jiménez

Igersseu homenatja l'artesana del vímet Leonor Jiménez

El repte fotogràfic setmanal proposa imatges de la Fira de Sant Ermengol relacionades amb l'artesania El termini per prendre part en el concurs comença aquest divendres i finalitzarà dilluns a la mitjanit

Leonor Jiménez
Leonor Jiménez
17/10/2013 18:18

El grup Igersseu, creat per posar en comú imatges de la Seu i el món a través de l'aplicació Instagram, proposa un nou repte fotogràfic relacionat amb la Fira de Sant Ermengol i el seu vincle amb l'artesania. La proposta és un homenatge a l'artesana del vímet Leonor Jiménez, recentment desapareguda, per reconèixer "la seva constància, el seu treball i la paciència per deixar-se fotografiar".

Les imatges del repte han detenir relació amb l'artesania i els artesans, ja sigui de formatges, de pell o bijuteria, entre d'altres. El premi serà gentilesa de Perruqueria i Estètica Heura.

Per participar cal seguir el perfil d'Igersseu a Instagram (@igersseu_) i etiquetar les fotos del repte amb #igersseu i #igersseu_artesans_heura. El termini per prendre part en el concurs comença aquest divendres i finalitzarà dilluns a la mitjanit. Les fotos finalistes es penjaran dimarts, mentre que dimecres es donarà a conèixer el guanyador.

El web Igersseu proposa cada setmana reptes fotogràfics i els vincula al territori. De moment, entre tots els fotògrafs que formen aquesta comunitat ja s'han penjat gairebé 9.000 fotografies.

Mostrar formulari de contacte