Incendi a Andorra en una de les torres d'Escaldes
Els bombers han apagat el foc a l'edifici, que està en construcció. Un total de sis persones han estat ateses per inhalació de fum
Els Bombers d'Andorra han apagat aquest divendres un incendi que ha afectat diverses plantes d'un dels edificis del Clot d'Emprivat, a Escaldes-Engordany. L'immoble estava en construcció i encara no se saben les causes del sinistre.
L'avís d'emergència s'ha rebut cap a tres quarts de dues del migdia. El foc s'ha originat a la planta número 12 i ha afectat bona part de la lona protectora i material divers. Fins al lloc dels fets s'han desplaçat cinc dotacions de bombers i dues ambulàncies. Un total de sis persones han estat ateses per inhalació de fum.
Després de declarar l'incendi com a extingit, els bombers han continuat treballant a la zona afectada, descartant punts calents i fent revisions amb càmeres tèrmiques.