Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Incendi en una zona de matolls als Plans de Ransol, a Canillo

Incendi en una zona de matolls als Plans de Ransol, a Canillo

Quatre vehicles dels Bombers d'Andorra han extingit el foc, que ha afectat uns 300 m2. Tot el sud del Principat, per sota dels 2.000 metres d'altitud, està a nivell 2 de risc d'incendis

Incendi en una zona de matolls als Plans de Ransol (Foto: Govern d'Andorra)
Incendi en una zona de matolls als Plans de Ransol (Foto: Govern d'Andorra)
27/07/2022 18:55

Els Bombers d'Andorra han hagut d'extingir aquest dimecres a la tarda un incendi que s'ha declarat en una zona de matolls als Plans de Ransol, a la parròquia andorrana de Canillo. Quatre vehicles, amb un total de quinze efectius, han treballat sobre el terreny per evitar que les flames es propaguessin.

Des del Govern d'Andorra han explicat que tan bon punt han rebut l'avís s'han traslladat al lloc dels fets tres camions de parc de bombers de Santa Coloma, juntament amb un vehicle de la caserna de Canillo. Finalment el foc ha afectat una superfície reduïda, d'uns 300 metres quadrats, i els agents s'han quedat a la zona per extingir-lo i per assegurar-se que no hi hagués possibilitat que es reproduís. El cos de vigilància ha indicat que aquest vespre encara quedaven alguns punts calents però les flames ja no avançaven.

A data d'avui, tot del sud d'Andorra, fins als 2.000 metres d'altitud, està en nivell 2 de risc d'incendis. Això inclou bona part de les parròquies de Sant Julià de Lòria, Andorra la Vella, Escaldes-Engordany, la Massana i Ordino. En canvi, la zona on hi ha hagut aquest incendi no hi està inclosa, atès que està a nivell 1. Per això, els Bombers recorden la importància d'extremar la precaució aquests dies al medi natural.

Mostrar formulari de contacte