Indignats Alt Urgell divulga les diferents formes de participar a les eleccions
La xerrada informativa serà aquest divendres a les 9 del vespre al Centre Cívic El Passeig El col.lectiu explica opcions com el vot en blanc, el vot nul o l'abstenció
El col.lectiu d'Indignats de l'Alt Urgell ha organitzat una xerrada informativa sobre la diversitat de formes per participar a les eleccions generals del 20 de novembre. L'acte se celebrarà aquest divendres a les 9 del vespre al Centre Cívic El Passeig.
L'objectiu de la trobada és conscienciar els votants sobres les diferents opcions existents, que no passen només per votar un partit. Així, el col.lectiu divideix el vot en quatre blocs i n'explica les conseqüències de cadascun.
L'assemblea convida els ciutadans a decidir la seva opció "de manera responsable" d'acord amb les seves idees, però també a seguir treballant per una democràcia "més propera als interessos de la majoria i no dels poders econòmics".
Al final de la xerrada hi haurà un pica-pica per als assistents.