Integra Pirineus assumeix el servei d'atenció telefònica de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell
En marxa una prova pilot de sis mesos, en què tres persones treballadores i un tècnic de suport gestionaran les trucades al consistori urgellenc
Aquesta setmana s’ha posat en marxa la prova pilot del servei d’atenció telefònica de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell per part d’Integra Pirineus. Les trucades s'atenen els dies laborables, de dilluns a divendres, de dos quarts de 9 del matí a dos quarts de 3 de la tarda.
El servei compta amb tres persones treballadores, acompanyades d’un tècnic de suport d’Integra Pirineus que té la funció d'ajudar-les a adquirir les capacitats necessàries per poder desenvolupar la tasca amb professionalitat i una qualitat òptima.
El consistori urgellenc ha dissenyat uns protocols de funcionament i, coincidint amb els primers dies del servei, s’està fent una formació a les persones telefonistes i el mateix tècnic. L'assessorament està basat en unes línies d'actuació que s'aniran adaptant a les necessitats que es detectin.
El regidor de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament urgellenc, Jordi Mas, ha explicat que la col·laboració amb Integra Pirineus és una mostra de la voluntat de conjuminar l’aposta per seguir donant un bon servei telefònic amb la integració de persones amb discapacitat o majors necessitats d'acompanyament, les quals tenen més dificultats a l’hora d’accedir al món laboral. "Volem contribuir per aconseguir una societat més justa i inclusiva”, ha remarcat.
La fase de formació i primeres pràctiques s'està duent a terme "amb resultats satisfactoris". El període de sis mesos de prova, fins al 31 de desembre, haurà d'ajudar a configurar el futur del servei de telefonia de l’Ajuntament de la Seu